maandag 29 april 2013

dat was het eerste weekend van de meivakantie!

 Haihai,

Volgens mij is het alweer tijd voor een foto update...

zaterdag ochtend vroeg...
Julian & Omie naar de trein gebracht en uitgezwaaid
Zij zijn een paar dagen naar Brussel!

 Daarna gingen
Bart
Timber
 Isabel en ik even een ontbijtje doen bij de Hema
voordat we naar de camping gingen.

Ik ben druk geweest in de caravan,
die is zo goed als schoon.
Isabel was druk met spelen (duh!)
Timber wilde wel even de skelter uitproberen
die ik had gekocht voor mezelf

 Natuurlijk ging 's avonds de BBQ weer aan!
Na het eten zijn we naar huis gegaan,
het koelde snel af! brrrr...

De volgende dag gingen we natuurlijk gewoon weer naar de camping.

We gingen naar het campingwinkeltje om brood te bestellen
 en we kwamen naar buiten met

 nieuwe paardrijlaarzen voor Isabel
en oorbellen voor mij

ook gelijk opgegeven voor het rondjes rijden
om 13.00 was Isa aan de beurt,
ze vond het weer leuk!
 Daarna mocht ze een ijsje,
dat liet ze zich goed smaken
terwijl papa terug reed

bij de tent heb ik de laatste toer afgemaakt
van mijn granny deken, dat was mijn winter project.
ik was al even op zoek naar
"het perfecte randje" en gisterenavond kwam ik
het ineens tegen op de blog van Coco Belle

 en eind van de middag was hij af!
Ik ben er zo blij mee, past toch perfect bij de bank op de camping?!

Daarna ging weer eens de BBQ aan!
Heerlijk gegeten en toen was het tijd
voor de kindervrijmarkt!
het was gezellig druk maar helaas heeft Isabel
maar 1 boekje verkocht voor 10 cent...
O.o
 Tegen 20.00 werd ze moe, toen hebben we ingepakt
en zijn we naar huis gegaan...

Morgen weer een dag...

Liefs, Berith
 xXx

5 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen, liefs Sheilaa ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk !! ga je blog even opslaan vind het altijd leuk om te lezen / kijken :)

    groetjes jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig dat Julian en Omie naar Brussel zijn samen!
    Blijven ze de hele week weg?
    En gezellig weer naar de camping. Iedereen vermaakt zich prima zo te zien. Nu nog wat warmer, dan kunnen ze ook weer lekker zwemmen. Vandaag vond ik het maar koud. Veel wind en steeds een beetje miezerige regen.Niks aan. Heb de winterjas maar weer aangedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat Julian met Omie mee mocht, gezellig zo saampjes. Oh en maar 1 boekje verkocht, wat sneu.
    Blijven jullie nog niet slapen op de camping, te koud nog ?

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk fotoverslag! Sneu dat Isabel maar 1 boekje had verkocht op de vrijmarkt. En overnachten jullie nog niet op de camping??

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen